29.09.2012

177. hvitt













{ Foto 365 ting }



rent og fresht på soverommet...
Nyvasket sengetøy i hvitt krepp er en av mine favoritter, sover såå godt i de! 

Har blitt noen bloggfrie dager og i dag fant jeg endelig min mac igjen. Her hjemme er det flyttekasser overalt og i dag er første dagen hvor vi faktisk kan se en ende i kaoset. Hadde aldri trodd at vi hadde så mye ting og det er først når flyttekassene står her, stablet til tak at jeg innser at dette er galskap, hvor mye trenger man egentlig? (noen som kjenner seg igjen?;) 

Nå skal jeg pakke det siste før jeg kryper under dynen - en stor dag venter i morgen, og en ny og spennende by!

God helg! 
xox B



1 kommentar:

  1. Nyvasket sengetøy er knall. Da er det forresten obligatorisk med en dusj rett før leggetid også:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett