31.01.2012

31. Inspirerende interiørmagasiner












{ Foto 365 ting }

og fantastiske lesere... 

Mine interiørmagasiner blir flittig lest om og om igjen ( noen som kjenner seg igjen? :) og blandt favorittene er Danske RUM, Bo bedre, Sköna hem, Lantliv og Plaza.
 ( Lampe DAB, Skap Ikea PS )

Det kjennes helt overveldende og fantastiskt at så mange kikker innom bloggen hver dag etter kun å ha blogget i 31 dager, og alle kommentarene dere legger igjen hos meg gjør meg så utrolig glad. Jeg gleder meg til å blogge videre!

Tusen takk!



9 kommentarer:

  1. JA!! Interiørmagasiner må man lese i fleng, og gang på gang!
    Her dumper det stadig noen ned i postkassa, og jeg klarer sjelden
    å gå fra ett som virker fristende i butikken.

    Masse inspirasjon å finne, og jeg finner mer og mer jo flere ganger
    jeg blar i ett og samme blad =)

    Jeg DIGGER bloggen din, og gleder meg over hvert og ett!
    Hurra for flotte blogger!

    Ane

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig å titte innom deg :)

    Hvor har du kjøpt de flotte gardinene dine??? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Alexandra,

      jeg har kjøpt et tykt hvitt stoff og sydd gardinene selv : )

      Slett
  3. Kjempe koselig blogg! Fine bilder! Ja litt blader blir det, men ikke så mange.
    lykke til vidre!
    klem Hege

    SvarSlett
  4. Huff det hørtes ikke så koselig ut med omgangssyken - god bedring!
    Her er vi nesten ferdige med vannkopper!

    I nett butikken kommer jeg til å ha en blanding av design og gamle produkter :)

    ha en fin kveld
    klem Hege

    SvarSlett
  5. Heisann. Så fin blogg du har, legger den til hos meg. Og interiørblader leser jeg ofte, og flere ganger. Oppdager stadig noe nytt.

    SvarSlett
  6. Hei

    Kjenner meg igjen :)

    Du, bloggen din er helt nydelig! Og så flotte bilder du tar. Gleder meg til å titte innom igjen. La meg til som følger :)

    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Jeg har også mange magasiner. Synes det er fint når de kan ligge fremme. De er jo dekor i seg selv :)
    Har lenge vurdert det skapet ..og nå bestemte jeg meg JA...:-D
    Du tar kjempe flotte bilder!
    Ha en fin dag!

    Silje

    SvarSlett
  8. For en FIN blogg! Så utrolig delikat! Har lagt meg til som følger:-) Guriland så fine magasinene dine ligger her. Er jo så dekorativt. Rett og slett bare nydelig. God helg til deg og dine

    SvarSlett